piątek, 24 czerwca 2016

♥..dla przyjemności

 

 

bo kiedy widzę
Góry Stołowe
zaraz pojawia się
myśl na zdrowie




stół obfitości
zaraz mam
wierszem opiszę
ten stan




te ścieżki krągłe
i te zawiłe
ta masa skał
drżąca przez chwilę




to moi są przyjaciele
z granitów
mocarze podniebnych
szczytów






lubię marszrutę
po tym ugorze
skalnym, zawiadiackim
uchowaj boże




lubię, choć lekarz
zabronił chodzić
bo zemrę nim
999 wkroczy




ale upartość
samcza zwycięża
lubię Szczeliniec
on mnie odpręża




lubię przyrodę
przyjażń, spacery
Kudowa Zdrój ma parków
od cholery




i czeskie góry
te z drugiej strony
lubię Skalne Miasto
zoo i park zielony




i ogród japoński
w.. Jarkowie
zapomniałem nazwy
przypomnij mi!




i inne góry
lubię też
te w Beskidach
i Tatrach




zdjęciami szlaki
utrwalam me
Dolomity też
odwiedziłem swe




wszystko to stale
w sercu pamiętam
Dolinę kłodzką
i Sto zakrętów




Niedżwiedzią grotę
i Srebrną Górę
kiedy to znowu
przyroda odbuduje




ile to czarów, ile miłości
z Naturą -
co jakiś czas gościć
dla przyjemności!







Amadeusz, autor 2016