poniedziałek, 25 lipca 2016

♥..Dziękuję za te łzy

Potrafimy tylko narzekać
Potrafimy złość w sobie mieć
A tu trzeba dojrzeć innego Człowieka
_co nie ma nóg lub rąk
💛

Wiele nieszczęść jest na tym świecie
Zakorzenionego zła
A gdy patrzę na to zdjęcie
Ja też w tle stoję tam


💚❤💛💜💙

Amadeusz
 
 
 
PIĘKNO KOMENTARZA
 
 Elżbieta
 
Nie Jesteś sam, tło
Dla Wielu z Nas,
Cierpienia nieraz ukryte,
Bolą, wiesz o tym Sam.
Zawsze mówię do siebie,
Bądź silna, gdy bardzo boli,
Obetrzyj łzy, popatrz,
Są Ludzie bardziej chorzy.
I niosą Swoje jarzmo,
I cieszy Ich dalej życie,
Spełniają Swe marzenia,
By godnie żyć i umrzeć,
Z godnością. ...takie życie
Każdemu, z Tych co cierpią,
Moje ,i Twoje przesłanie,
Budzmy w Sobie nadzieję,
Walkę i wolę życia ,
Nawet ze skargą w sercu,
Czy zasłużyliśmy na nie. ....?

Dla Tych co cierpią, mój cichy optymizm ❤🌺
 
 Elżbieta
 
tak trafnie to napisałas Elżuniu..
doskonale to rozumiesz i czujesz..

wzruszyłam się i -
sobie popłakałam
 
 Elżbieta
 
Dziękuję za te łzy, to chyba taki dzień 😢


 Viola

Wspaniałe talenty ... szacunek , często zdarza się że niepełnosprawni potrafią o wiele więcej niż ludzie całkowicie sprawni fizycznie ...

Ci którzy mają ręce i nogi siedzą narzekają na brak zajęcia bo bezrobocie bo kryzys a tak naprawdę nie mają pojęcia do czego użyć swoje kończyny ...


Sama poznałam osobę sparaliżowaną ktoś by pomyślał że tak osoba nie może pracować nie może zarabiać... a ona uczyła języka obcego i udzielała korepetycji ...
Dla chcącego nie ma nic trudnego...


MIŁEGO DNIA AMADEUSZ ☺