piątek, 15 lipca 2016

..Emili zdjęcia - w świecie rdzy

no i mam rdzawego Poetę ;)



https://plus.google.com/u/0/117721381112186315457


Nakręcony na gwincie

Pewnie nie ucieknę nigdzie

Bo teściowa zadbała

Córki rdzę mi oddała

- och!

Gdzie oczy miałem

jak Jej ślubowałem?

😎

Amadeusz


PIĘKNO KOMENTARZA PRZYJACIÓŁ z G+
 

19:20

 

+ Emilia Chańko
Ja już jestem od dawna
Lecz przykryła mnie farba
Teraz Ty mnie odkrywasz
Rdzawym Poetą nazywasz!

☺😎🍀

Dziękuję Emi!
 
 

Odkryłam ja Cię dawno.
Lecz Ty się gdzieś włóczyłeś po ostępach...
 
 
 
Masz rację, Emi!
To prawda co napisałaś. Zbyt dobrze w fotografii nie odnajdywałem tematu, dlatego porzuciłem środowisko "pstryk-pstryk".., teraz dzięki Twojej "rdzawej poświacie wypstrykanych trofeów" - rozbrykałem się jak dawniej
Dziękuję Emilio, że wysłałaś dla mnie Swoje piękne śrubki i druciki, ubogacamy się wzajemnie
Amadeusz