piątek, 19 sierpnia 2016

..Miłego dzionka piąteczkowego dla Was Googlusie

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ach te drzewa
Cisza, spokój
Ich energie
Głuszą niepokój

I jak patrzę na te drzewa
Wierzę, że -
Energią na odległość
Nafaszerowała mnie powyżej zera
 
 
KOMENTARZE DO WIERSZA
 
 
 
Wczoraj byłam na targowisku
Ubrana tak zwyczajnie
Mknęłam wśród tłumu
By dotknąć tego, co mi się marzy

Wróciłam z kwiatem
Niebieskim i czarnym
I nie mam smutku na twarzy...

Zaraz w ogrodzie
Kwiaty te schowałam
Te wieloletnie
Tulipany
Których kolory wyczekiwałam
Za rok widok ich
Uroczy ogród damy

🌺🌺 pozdrawiam 😊
 
 
Szczęśliwego dnia z energią drzew
A w Twoje serce ptaków śpiew
Z poszycia ziemi oddech ciepły
Na zmianę, byś był szczęśliwy
Serdeczny, by życie dało Ci
Wyciszenie, dobrą energię
-----I jej spełnienie. ....
Szczęśliwego dnia dla Ciebie
Pozdrawiam serdecznie
Elżbieta
 

Twoje kwiaty te najmilsze
Dłonią obsadż w rabaty cichsze
A po roku, po tym nowym
Ujrzysz tęczę rabatkową

Dla mnie, dla nas tu w G+
Zdjęcie zrobisz i już
Wtedy radość będzie wspólna
Tulić pan/ów to rzecz złudna

Miło, że już targ zooczyłaś
Pewnie piękna, urodziwa
Nic już więcej nie napiszę
Czuję jak Ci serce bije

Dziękuję, za tulipany i wiersz od tej Pani
🌷 ☀ 🍀 🌷 😃 😌 😘 😎
Amadeusz
 

Szczęście moje
To energia
Zagubiona
Przez wiersz
Zerka
Gdy energię
Czuję z drzew
Wiem, że będzie
Z tego deszcz
A zaś z deszczu
Dużo mgły
Autor zniknie
Na dużo chwil

🌷 💕 😘 😃 😌 😎
Pozdrovvionka piąteczkowe dla tej Pani 
Amadeusz
 
 
Znikaj i ...się pojawiaj
Z Tobą przednia jest zabawa
Ach te słowa, rymowanki
A wokoło same Fanki
Życzę Tobie mgieł, o świcie
Dzień był miły pełen słońca
I do tego ciepła kawa
Z kawą miła jest rozprawa
Nie rozpłyń się we mgle
Bo zapomnę jak wyglądasz
😊
Pozdrawiam serdecznie Ela
🍀