środa, 31 sierpnia 2016

..Słowik w klatce, na okładce Times




Moją drogą poprzez las
Idę szukać ważnych dat
Tych z dzieciństwa i ze szkoły
Kiedym biegał tak wesoły


🌿🍀🍁

Tej zieleni drzew już nie ma
Wokół domu i z betonu szarych ścian
Budzi mnie osiedla gwar
Słowik w klatce, na okładce Times


🐤🐥🐣

Ale w sercu mam swój las
On mnie krzepi z wielu lat
Dzięki niemu wypełzałem z cieniów
Smutnych z dawien dat


🌿🍀🍁

Moją drogę pośród drzew
Ścieżką z wierszy bieży tekst
Runo leśne i borówki, grzybki też
Krasnoludków śpiew i śmiech, ech!


🍄🌾🌰

Gdy wesołość w sobie masz
Zielenieje ten z betonu świat
Wigor wciąga cię wesoły
Nawet kiedy jutro musisz iść do szkoły!


🎓📝📚

Do pracy, do szkoły pójdę wesoły
Przez zielony las, wśród wysokich traw
Wśród drzew i wiatru
Dla samego faktu...


💃👣🚶

😎
Amadeusz, autor

PIĘKNO KOMENTARZA
 
 
 
Witaj Amadeuszu, fantastyczny wiersz
radosnego dnia Ci życzę
:))
 
 
Dziękuję Wojciechu
i Tobie bezpiecznego między_lądowania
podniebnego podróżowania
✈🚩😎