poniedziałek, 10 października 2016

..Lubię enklawę na wyłączność...




MOJE ODWIECZNE MARZENIE

JA I PIĘKNO GÓR

PRZYRODY

ZIEMI

I

BŁOGOŚĆ LENIUCHOWANIA

CO OD KILKU MIESIĘCY JUŻ MAM

W KOŃCU BLIŻEJ DO SETKI, A LATA LECĄ
 


😎🗻☀✋

Amadeusz 2016
 
PIĘKNO KOMENTARZY
 
Zdjęcie profilowe
Dorotka
 
Też marzenie mam...
Domek drewniany...
Wilki i swój zaprzęg
:) :)
❄ ❄ ❄ ❄ ❄  i śnieg  ❄ ❄ ❄
 
Zdjęcie profilowe
Amadeusz
 
Vice versa w tych radościach ✋🌺🗻
Dla mnie bez śniegu
Biel męczy oczy
Taki obrazek jak na zdjęciu i żeby było wszędzie daleko
Lubię enklawę na wyłączność...
 📝 😎 ✋ 🍁 🗻  AMO
 
Zdjęcie profilowe
Renata
 
O takie marzenia to ja tez miewam
Wiara ponoć czyni cuda,,,
Ja wierze w sile marzeń
Pozdrawiam Amadeuszu
i cieplutkiego wieczorku z odrobina fantazji życzeniami
:))))*
 
Zdjęcie profilowe
Amadeusz
 
Wróżko! Wróżko Renatko!
Spełnij mój sen chładko
bo ja góry lubię, kamienie
i pustkowia i ciszy wspomnienie

Wreszcie przybyłaś,
słowo w komentarz ukryłaś
przekomarzasz się ze mną myślami
planami i marzeniami

Wierszy Sobie zabierz jakiś, niech czuję powiew radosny od Renatki!!!
Amadeusz :)*
 
Zdjęcie profilowe
Renata
 
Marzenia to rozkosz, a oczekiwanie
aż się spełnia to już inna bajka
To życie
Ale jeśli masz zamiar być szczęśliwy Amadeuszu
 dlaczeqo nie zacząć od dziś
:)))))))
Wiem, że lubisz takie klimaty
 kiedyś rozmawialiśmy o miejscu w którym mieszkasz
 Ale chyba bym wolała
żebyś tu został i pisał te piękne wiersze
Jak, ja Cię w tych qórach odnajdę
:)))))