wtorek, 21 marca 2017

... czas zaorał ślady dnia





nie będę się oszukiwał
bo jakże to może być
bym myślał znowu o Tobie
a gdzie naprawdę jesteś, Ty?


@

tamte ścieżki zarosły
pokryły trawą ślady stóp
a żaby i płazy znikły
to cud


@

słońce poranne wschodzi
nie biegniesz do mnie już
i ślad kół samochodu
nie zdobi asfaltu już


@

minęły bezpowrotnie
ślady po szmince
lubiłem smak ich błogi
i dotyk Twoich ust


@

czas niewyobrażalna skiba
zaorał ślady dnia
i wonny zapach perfum
porwał wiatr


@

nic mnie dziś nie cieszy
mija kolejny rok
miałem o Nas nie pisać
szkoda palców mych rąk


@

tak dziwne są moje zorze
spotkania innych osób
szukam odskoczni
od wspomnień, szukam wciąż


@

słońce na ścianie domu
złoty nadaje błysk
w mych oczach ledwo zbudzonych
o Tobie, o Nas sny i przeszły czas!


@

Amadeusz, autor 21.03.2017