poniedziałek, 24 kwietnia 2017

...kornik, światło, wszystko zgasło..




wyłączyli światło w mojej głowie
moje poranne w żółtym kolorze
powiedzieli mi, że to zaćmienie umysłu
że oszalałem, ot i wszystko..

!

pustka mnie szczelnie otacza
życie to ziemska draka
są rozdzielone moce
- kto woła? - kto prosi?

!

nikt nie liczy się z nami
talenty rozdają garściami
nędza i grzech, jak ten kornik
toczy wszystko

!

oj, ludzie i ludziska
dobrze, że dali Wam G+ z bliska
klawiszem albo myszką
rzucamy na widok wszystko

!

dzień kolejny mam lichy
nie wiem, co i dlaczego
bo czasem nie daję rady
dryfować na szalce odwagi

!

życie kolorowe, zamiera
człowiek człowiekowi uwiera
kręcą filmy szalone
nieme, bezbogowe

!

dopadła mnie prawda
dziś zgaśnie gwiazda
ale podzielę się słowem
- koniec pisanej mowy..

!

Amadeusz, autor 30.03.2017