sobota, 3 czerwca 2017

...nie po drodze nam było




jak ci idzie dobrze na stronie
jak profil zaczyna błyszczeć
a ty nie kupujesz błyszczków
bądż pewny, że kłopoty idą


na skróty
od bonzów starszej grupy
wpierw od foci się zaczyna
potem cytat, albo tekst


potem mucha jest przyczyną
lub roje pluskiew, pcheł
czar pryska, rzednie minka
nie chce ciebie ta dziewczynka


foch za fochem leci srogi
podkurczasz z obawy nogi
bo to moje!
on mi zabrał!


ale ze mnie sztuka twarda
tupnę nóżką, wstrząs biodrami
masz bankowo, że ustrzeli

garść prochu oraz setkę trzmieli

jestem wolny roześmiany
fakt stroszyłem piórka swe
lecz zmądrzałem, tak na NIE!
nie pozwolę, nie dam się!


ja mam rację, na przyczynę
bo zabawki wszystkie moje
potrafię się dwoić, troić
czytam, słucham i poprawiam


nudzi mnie już ta zabawa na G+
już nie cierpię pewnych zachowań
wyjdę

i założę "prywatny profil, cel"

Amadeusz, autor 03.06.2017


...i tym oto sposobem, zaczęło się od zwykłego zdjęcia, których w przestrzeni G+ jest dużo i nie stanowią prawnej ochrony / własności (brak aktywnego zabezpieczenia) , od słowa do słowa, rozstanie gotowe, nawet mnie pani zablokowała. Cieszę się z takiego obrotu sprawy. Pozdrawiam, o ile mnie czytasz J.R.