sobota, 10 czerwca 2017

..romans we Dwoje. Kiedy艣!



馃挄

Nasz historia, to prawie sen
Cho膰 Ty 膰wiczy艂a艣 umys艂 przez ZEN
Ja w czasie nocy
Trzyma艂em Ci臋 za r臋k臋 -

馃挄

Prawie spa艂em, wierszem pie艣ci艂em
Twe ucho, drzema艂em
Szeptem zabawia艂em duszki te od spania
Aby艣 ze mn膮 w 艂o偶u pozosta艂a, do rana..

馃挄

Rano patrzy艂em w lico Twe jak spa艂a艣
Potrzebowa艂a艣 mej blisko艣ci
W historii Naszych zdarze艅 tak bywa
呕e samczyk, s艂aby czasem bywa..

馃挄

Z Tob膮 pragnienia i smutki
Przy Tobie jestem taki cichutki
I z Tob膮 tylko do parku mkn臋
Na kaw臋 z sernikiem, te偶..

馃挄

W Tobie mam mi艂o艣ci wszelkie
I ros臋 na stopach i wzd艂u偶 obr臋bu sukienki
Bo 艣wiat marze艅 jest Nam pisany
- ja wci膮偶 gdzie艣 tam, i zapracowany..

馃挄

A Ty moja pi臋kna i jedyna
Kr贸lewna urodziwa!
W Tobie powaby wszystkie
I mi艂o艣膰, co jak czar nie p臋knie!

馃挄

Ona we mnie ma marzenia
Trzyma艂em Jej d艂o艅, w barwie ciep艂a i ufno艣ci
I poca艂unek jeden na ustach zroszony
Smak pocz臋stunku, jak m臋偶a i 偶ony!

馃挄

Amadeusz, autor 10.06.2017